۱۳۹۰ مهر ۱۶, شنبه

چالنگی و سازگارا کمر به تخریب نوری زاده بسته بودند، همکاری چالنگی با صدای آمریکا به حالت تعلیق درآمد.

همه چیز از پیمان نانوشته و نهان جمشید چالنگی و محسن سازگارا و همتشان به تخریب نوری زاده شروع شد. اگر برنامه های اخیر جمعه شبهای تفسیر خبر را دنبال کرده باشید، در چند ماه اخیر، سئوالات جمشید چالنگی از نوری زاده، در جهت تخریب نوری زاده تنظیم میشد. سئوالاتی مانند: «مگر آقای کروبی در دوره ریاستش بر بنیاد شهید، اختلاس نکرد؟» 
پاسخ به این سئوال هرچه باشد، فارغ از اینکه کروبی اختلاس کرده باشد یا خیر، موجب تخریب چهره ی سیاسی نوری زاده میشود. کروبی در بند است و اکنون نمیتوان قضاوتی عادلانه در مورد این شیخ شجاع، در برنامه ای نیم ساعته و در بخشی چند دقیقه ای ارائه داد. اگر از اختلاس در دولت احمدی نژاد صحبت میشود، او دستگاه تبلیغاتی جمهوری اسلامی، صدا و سیما و چند روزنامه را در دست دارد.
چالنگی دیشب غایب بود. کنگرلو مجری دیشب، عملاً سازگارا را به عنوان کارشناس دست دوم و کارشناسی که در مقابل مواضع نوری زاده موضعگیری می کند معرفی کرد. نوری زاده کار را تمام کرد. شاید درس عبرتی باشد برای سیگارچی ها. نقطه ای پایان بر تخریب های اخیر تفسیر خبر در شبهای جمعه. تقریباً مطمئنم که همکاری چالنگی با صدای آمریکا، از حالت تعلیق در خواهد آمد و روزی مجدداً تفسیر خبر جمعه شبها را اجرا خواهد کرد، اما این بار، دیگر در تخریب نوری زاده به کمک سازگارا نخواهد شتافت...
به اشتراک بگذارید:
Balatarin:: :: Donbaleh:: :: Facebook:: :: Twitter:: :: Cloob:: :: Digg:: :: Delicious:: :: Friendfeed:: :: Greader:: :: Email To:

0 نظر:

ارسال یک نظر