۱۳۹۰ اردیبهشت ۳۱, شنبه

اواسط خرداد ماه چه اتفاق مهمی رخ خواهد داد؟

بيچاره دکتر خزعلي هم، دو روز بعد از اينکه از گودزيلا صحبت کرده​بود و وقتي ديد گودزيلايي که از آن صحبت مي​کند، اينچنين دارد فضاي مجازي را مي​بلعد، نوشت: ما چقدر زود باور هـسـتـیـم! …
براي اولين بار است که سايت​هاي اصولگراي حامي آيت​الله خامنه​اي، هماهنگ با برخي از سايت​هاي سبز در يک اقدام مشترک، خبري را منتشر مي​کنند که منبعش نامشخص است. خبر اين است: یکی از سران «جریان انحرافی» اعلام کرده در چند ماه آینده اتفاقات مهمی به نفع این جریان رخ خواهد داد. تمام اعتبار خبر منتشر شده و تمام نقل قول​ها برمي​گردد به وبسايت "آينده" و خبري که گويا، "آينده" يک هفته قبل منتشر کرده​است. تاريخ انتشار خبر در سايت آينده، 24 ارديبهشت است. در ميان کامنت​هايي هم که در ذيل خبر آمده، نمي​شود کامنتي را پيدا کرد که تاريخ انتشارش قبل از 31 ارديبهشت باشد. ايضاً نقل قول​هاي ساير وبسايت​هاي اصول​گرا و سبز از خبر منتشر شده در "آينده" هم مربوط به 31 ارديبهشت است. يعني خبري به اين اهميت، يک هفته روي طاقچه "آينده" خاک مي​خورده و هيچ وبسايتي آن را پوشش نمي​دهد. تا اينکه 30 ارديبهشت، دکتر خزعلي در وبسايتش خبر از وقوع اتفاقاتي مهم مي​دهد در اواسط خرداد ماه.
بياييد فرض کنيم که خبر واقعي است و در اواسط خرداد، اتفاقات مهمي رخ مي​دهد. فکر مي​کنيد، انتشار اين خبر، در حاليکه تمام اعتبار پيش​گويي​اش را به تيم مشايي و احمدي​نژاد داده​اند، به سود حاميان خامنه​اي است؟ مسلماً خير! در صورتيکه اتفاقي مهم در اواسط خرداد بيافتد، کيست که نگويد، احمدي​نژاد و مشايي، قدرتي ماوراي بشر دارند و قادرند به پيشگويي! و مسلماً حاميان آيت الله خامنه​اي از اين موضوع خوشحال نخواهند بود.
بنابراين، درست​تر، آن است که فرض کنيم، هيچ اتفاقي (چه ظهور مخفيانه و چه مرگ يکي از سران نظام) در اواسط خرداد رخ نخواهد داد. فرض کنيم که خرداد مي​گذرد، بدون اينکه اتفاق مهمي​ بيافتد. در اين​صورت تيم مشايي، بيش از پيش بي​اعتبار مي​شوند. يک ماه تمام است که حاميان آيت​الله خامنه​اي تمام دستگاههاي تبليغاتي را به کار گرفته​اند. همه جا صحبت از ارتباط مشايي با جن​گيران مي​شود. انتشار چنين خبر غير واقعي​اي، به داستان قدرت ماورايي که مشايي و تيمش دارند، پايان مي​دهد.
اين خبر غير واقعي بود، اما ضمناً به نوعي هم​جهت با تحليل​ کارشناساني ساخته و پرداخته شده بود که مي​گويند تابستان امسال، آبستن تحولات مهمي​ است. انتشار اين خبر، مي​تواند واکنشي باشد به اينکه بسياري از کارشناسان صحبت از "تابستاني گرم" مي​کنند. خواستند بگويند، همانطور که ديديد، در اواسط خرداد اتفاقي نيافتاد! دل خوش مداريد که در اواخر تابستان نيز اتفاقي نمي​افتد. غافل از اينکه، تابستان امسال، شرايط بد اقتصادي و يارانه​هاي هدفمند، آنچنان مردم را مي​نوازد که هيچ هموطني در خانه نخواهد ماند.
اگر از من مي​پرسيد! مي​گويم تابستان، حوادث مهمي​ رخ مي​دهد، اما اواسط خرداد را فکر نمي​کنم! مگر اينکه خبر از توليد اولين بمب اتمي بدهند! 
بيچاره دکتر خزعلي هم، دو روز بعد از اينکه از گودزيلا صحبت کرده​بود و وقتي ديد گودزيلايي که از آن صحبت مي​کند، اينچنين دارد فضاي مجازي را مي​بلعد، نوشت: ما چقدر زود باور هـسـتـیـم! …
به اشتراک بگذارید:
Balatarin:: :: Donbaleh:: :: Facebook:: :: Twitter:: :: Cloob:: :: Digg:: :: Delicious:: :: Friendfeed:: :: Greader:: :: Email To:

0 نظر:

ارسال یک نظر